Saamine algab alati andmisest
Nii eraelus
kui ettevõtluses kehtib ühesugune printsiip – anna ja sulle antakse. Anna oma
aega, tähelepanu, hoolivust, mõistmist, eeskuju, väärikust ning sa saad seda ka
vastu! Sama printsiip kehtib kingituse maailmas. Kui soovid, et sinu ettevõtte
kliendid või potentsiaalsed kliendid mäletaksid sind, pöörduksid sinu poole oma
päringutega, külastaks su esindust või kauplust, telliksid ja ostaksid sinult,
siis pead mõtlema, kuidas saaksid seda psühholoogiselt mõjutada.
Nagu John
Cacioppo, Chicago ülikooli tunnustatud kognitiivse ja sotsiaalse neuroteaduse
professor, on uuringutega tõestanud: "Mida ulatuslikum on sotsiaalsest
sidemest sündinud vastastikune altruism, seda suurem on edasiminek tervise,
rikkuse ja õnne suunas." Teisisõnu – nagu sina mulle, nii ka mina sulle.
Me ei mõtle sellele teadlikult, kuid midagi andes või kinkides puudutame alati
positiivselt inimese alateadvust. Vastutasuks saate te naeratuse, vahest ka
sõnalise tänu ja rõõmu ning sööbite positiivselt kingisaaja tundemällu.
Turunduses
ja müügis teame hästi, et klientidele tuleb anda: nii väärtuslikku sisu, head
teenindust kui ka kvaliteetset toodet-teenust. Seeläbi saame vastu oma äriedu
ja selle kasvu.
Sama kehtib
ka kingituste maailmas – kingi ja sulle kingitakse. Sinu kliendid ja
potentsiaalsed kliendid kingivad sulle aega, tähelepanu ja koostööhuvi ning
seeläbi toetavad su edukust.
Ka meie
soovime anda: anname teile väga praktilist nõu, kuidas ärikingitusi tellida
professionaalselt, läbimõeldult ja selliselt, et te ei peaks pettuma
kvaliteedis, hindades, ideedes, teostuses ja kõiges muus, mis kingituste
tegemisega kaasneb. Just seetõttu jagame teiega läbi kogu 2021. aasta
igakuiselt väga praktilist nõu ja väga konkreetsed 10 sammu, kuidas jõuda
ärikingituste ja reklaammeeneteni, mis kõige paremini toetavad sinu ettevõtte
tänaste ja uute klientide alateadlike tunnete puudutamist*.
Soovime edukat 2021. aastat, olgem terved ja hoitud!
*Blogipostitus põhineb raamatul “10 sammu
ideaalse kingituseni” (autorid M-L. Kallismaa, R.Vaher, 2017)